Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

!STRZYG | mistrz

imię i nazwisko..właśnie zastanawiam się. adresteraz Poznan zarejestrowany03.10.2008 @23:59:23 ostatnio na stronie15.06.2017 @00:24:48

Facebook: http://www.facebook.com/strzyg
Behance: http://www.behance.net/strzyg
Vimeo: http://www.vimeo.com/strzyg/videos
Digart nr 2: http://obskur.digart.pl


po pierwsze.....................w projektowaniu chodzi o flow...................................................
po drugie....................niewdrożone projekty się nie liczą..................................................


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.strzyg.com
digarty33 komentarze4840 posty na forum999

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+palcuu    28.06.2010 @19:57:23
: D krezolu.
_______
"sens to niby ninja, pojawia sie i znika jak watek u davida lyncha"
!emilythestrange    17.06.2010 @18:54:17
mile to co piszesz, bo tak rzeczywiscie jest. lacze zdjecia pod katem formy, czegos co pasuje do siebie, wyrzucajac tresc, albo wlasnie zlacze cos nieswiadomie i nie moge przestac sie gapic, bo nie rozumiem, ale wlasnie cos dziwnego czuje ^^
~raineese    08.06.2010 @03:29:06
fajne prace. lubię takie.
_______
illusion
~etta    03.06.2010 @13:16:04
"załóżmy, że znajdujemy się w zaczarowanym ogrodzie.
załóżmy, że Czarnoksiężnik, Kapelusznik i Blaszak są na kwasie
spoglądają na Alicję i widzą coś takiego"

dokładnie tak się poczułam patrząc na dzisiejszy dd
~eMeneMsik    31.05.2010 @19:32:06
mimo wszystko
_______
hmm
~eMeneMsik    30.05.2010 @14:06:09
ta ŁATWOŚĆ i lekkość kompozycji niby dużo elementów a jest tak czytelne przejrzyste ja zawsze mam z tym problem wiec podziwiam
_______
hmm
~eMeneMsik    30.05.2010 @12:59:41
fascynujące
_______
hmm
~SilviaAna    27.05.2010 @22:37:21
wszyscy jesteśmy tego zdania
~Potokmyslowy    24.05.2010 @10:12:54
oh ah
~Kaplon    24.05.2010 @00:48:46
Dziekowac za obserwowanie !!

take care !
Paul
~xKarox    11.05.2010 @17:29:21
co ma oznaczać ten komentarz?
ostatnio edytowane: 2010-05-11 17:29:34
!careenin    07.05.2010 @00:52:27
dobrze, ze Ty mi to napisal
'marcinlech    05.05.2010 @13:16:12
jak mi strzyg rewelację daje to musi coś w tym być pozdrawiam.
_______
nie ufam rewelacjom
___________________________________________________________________
!ambasadada    04.05.2010 @19:40:20
Serdecznie dziękuję za kolejną wizytę!
Pozdrawiam!
~PAN1KA    04.05.2010 @18:07:00
dzięki
~faflun    30.04.2010 @15:27:29
dla każdego co innego dziękuję
~wialy    27.04.2010 @17:43:19
fajne portfolio, pozdrawiam
+lysyszyn    21.04.2010 @21:47:47
:D:D:D
housy i retro, taka tam wixa...
Dzięki, peace!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
!bartekstefanowicz    14.04.2010 @14:40:20
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~Killy    14.04.2010 @11:52:52
"kuerwa, jeden z lepszych ścierworozpierdalaczy jaki zaatakował moje oczy.
!!
podwójne k***a!!" niezły koment : D
_______
będzie ucisk ścisk i pisk
~ObierzZiemniaki    09.04.2010 @22:59:16
nie widziala

ale cos mi sie wydaje, ze on se beka, radośnie
~Nathashah    09.04.2010 @21:19:51
heh, ja nie widziałam niestety..
jeśli to źle wyszło, to nie, to nie byłam ja :P
~leszekwicherek    07.04.2010 @08:13:38
Dzięki Wujku!
~98procent    06.04.2010 @12:01:52
Ano, zadowolony był ;D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 62 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt